Menu

Компанія IBM продовжує розробку акумуляторів, які дадуть електромобілям можливість проїхати 500 миль без підзарядки.

Компания IBM продолжает разработку аккумуляторов, которые дадут электромобилям возможность проехать 500 миль без подзарядки.


Варто зазначити, що проблему створення нових акумуляторних батарей, які зроблять електричні та гібридні автомобілі основним видом транспортних засобів, вирішують не тільки фахівці автомобільної промисловості та суміжних областей. Свого часу ми вже розповідали про проект компанії IBM під назвою Battery 500 Project, і зовсім недавно до складу учасників цього проекту були включені компанії Asahi Kasei і Central Glass.

Метою проекту Battery 500 є створення акумуляторних батарей великої питомої електричної ємності, заряд яких дозволить електричних автомобілів в кілька разів збільшити дальність пересування енергії однієї зарядки. З включенням у проект двох нових учасників роботи по проекту охоплять додаткові області, адже IBM веде дослідження відразу в декількох різних напрямках, збільшуючи таким чином шанси на успіх.

Компания IBM продолжает разработку аккумуляторов, которые дадут электромобилям возможность проехать 500 миль без подзарядки.


Сучасні електричні автомобілі, як правило, є легкими і компактними, але на одному заряді акумуляторних батарей вони можуть проїхати від 50 до 200 кілометрів, чого цілком достатньо для задоволення щоденних потреб у пересуванні середньостатистичної людини. Однак, IBM і партнери по досліджень сподіваються створити акумуляторні батареї наступного покоління, використовуючи літій-повітряні технології, що дозволять сімейному автомобілю середнього класу подолати 500 миль (800 кілометрів) на одному заряді акумуляторних батарей.

Автомобілю, черпающему енергію навіть з найкращих літій-іонних акумуляторних батарей, для подолання зазначеного вище відстані потрібна була б дуже велика батарея, яка у багато разів збільшить вагу автомобіля і займе багато місця. На щастя, перспективні літій-повітряні акумуляторні батареї мають набагато більшу щільність енергії і меншу вагу за рахунок більш легкого катода і факту, що їх основним "паливом" є атмосферний кисень. Фахівці IBM підрахували, що б зробити електромобілі загальнодоступними, потрібно збільшити енергетичну щільність акумуляторних батарей в десять разів у порівнянні з щільністю літій-іонних батарей, чого вони і збираються незабаром досягти з літій-повітряними технологіями.



|