Google підправила пошуковий движок не на користь iTunes-посилань [Оновлено]
Ресурси TechCrunch і The Next Web синхронно звернули увагу на зміни в пошуковому рушії Google. Раніше пошук зволив усім бажаючим знайти iTunes-посилання на цікавить додаток в App Store. Скажімо, ви вводили «Numbers iPhone» і знаходили відповідне посилання серед перших результатів. Введіть те ж саме зараз - та посилання виявиться лише на 8-10 сторінці видачі (залежить від вашої історії і налаштувань пошуку). Причому призведе вона вас не російська, і навіть не в американський App Store, а, наприклад, в бразильський. Проблема не унікальна для додатків від Apple, найкращий приклад тому - месенджер WhatsApp. З іншого боку, при запиті «Temple Run: Oz iPhone» пряме посилання на гру відображається найпершою.
Підступний намір в цьому вгледіти тим складніше, що вигода Google надто вже не очевидна. Адже iTunes-посилання люди починають шукати після покупки пристрою! Свій вибір вони вже зробили. Так що чекаємо офіційних коментарів пошуку і повернення на круги своя. [macrumors]
Апдейт.
У нас були проблеми зі збором сторінок з веб-серверів iTunes. [...] Ми працюємо з їх командою в прагненні забезпечити користувачам шукані результати.
[verge]