Menu

Готова Apple до підкорення ТБ-індустрії?


Готова ли Apple к покорению ТВ-индустрии?

Останнім революційним продуктом Apple в поточний момент вважаються смарт-Apple Watch, але чи дійсно це так - покаже час. Тим не менш, спостерігачі за індустрією вже почали будувати припущення з приводу чергового технологічного прориву від компанії з Купертино. Цілком справедливо і очікувано, що надалі всі погляди і допитливі розуми будуть звернені до теми телевізора.

Невелика, але все ж зростаюча когорта аналітиків та інженерів, що стежать за розвитком подій, впевнена, що Apple вже близька до запуску у виробництво власних телевізорів. Адже саме цей предмет побутової електроніки вже давно не дає спокою інженерам компанії з Купертіно. У публічному листі, опублікованому минулого тижня відомим інвестором і корпоративним рейдером Карлом Айканом, як раз говориться, що у публіки є всі підстави чекати від Apple релізу UltraHD TV не пізніше 2015-2016 року.

Аналітик з Global Equities Research Тріп Чоудрі вважає, що на початку 2015-го виробник iPhone може модернізувати свою телеприставку Apple TV. На його думку, власне телевізора як такого від Apple очікувати не варто. Замість цього компанія, швидше за все, значно поліпшить свій мультимедійний програвач і забезпечить його повноцінним магазином додатків.


Готова ли Apple к покорению ТВ-индустрии?

Це буде все та ж маленька коробочка. Але вона стане дуже потужною.
Тріп Чоудрі, аналітик Global Equities Research

Інвестори і шанувальники Apple все ж з нетерпінням чекають, що компанія випустить справжній телевізор. Про нього нібито ще сам Стів Джобс розповів біографа Уолтера Айзексону, згадавши, що правильний підхід до виробництва пристрою, нарешті, знайдено. Проте все, що сталося з Apple TV за роки після смерті Стіва, це оновлення апаратної складової. Приставка все ж залишається лише аксесуаром для іГаджетов і Mac. З іншого боку, нинішній генеральний директор Apple Тім Кук буквально місяць тому розповів в інтерв'ю Чарлі Роузу, що його команда глибоко цікавиться розробкою телевізора. У результаті аналітики знову почали говорити про готовності компанії до релізу чергового революційного продукту.

Зі свого боку, Чоудрі впевнений, що Apple перетворить Apple TV з суворо обмеженого функціонально пристосування соціальний гаджет. Це дасть користувачам можливість публікувати те, що вони переглядають, а друзі будуть коментувати їх вибір і одночасно знаходити щось цікаве для себе. Аналітик при цьому посилається на коментарі розробників, впевнених у співпрацю Apple з Facebook і Twitter з метою забезпечення підтримки соціальних функцій.

Перегляд телевізора сьогодні стає інтерактивним, буквально з ефектом присутності.
Тріп Чоудрі, аналітик Global Equities Research

Але є й такі громадяни, чия думка прямо протилежно прогнозами Чоудрі і його прихильників. Вони впевнені, що Apple ще доведеться довго працювати, винаходячи унікальний продукт з функцією домашнього телевізора. Раніше в цьому році інформаційний ресурс The Wall Street Journal повідомляв про переговори Apple з кабельною компанією Comcast. Нібито розробник iPhone планував домовитися про постачання послуг Apple TV за допомогою кабельних ТВ-потужностей Comcast. Також, Apple нібито обговорювала з телекомпаніями можливість трансляції їх програм. Однак усі ці припущення поки не були підкріплені реальними фактами.


Готова ли Apple к покорению ТВ-индустрии?

Само собою, телекомпанії, яким хотілося б залучити молодих глядачів, тих, хто сумнівається в необхідності платного кабельного телебачення, повинні прислухатися до пропозицій Apple. З іншого боку, вони не бажають ділитися з ким би то не було прибутками. Принаймні, так вважає Майк Пакстон, аналітик з SNL Kagan. Більш того, провайдери кабельного телебачення також воліють, щоб Apple TV так і залишався доповненням для їх абонентських ресиверів. Їм зовсім не потрібно, щоб ТВ-приставка повністю замінила ці пристрої.

В сучасному цифровому будинку ресивер залишається їх [операторів кабельного телебачення - прим. автора] базою і запорукою прибутків.
Майк Пакстон, аналітик з SNL Kagan

У той час як Apple планує наступний крок у роботі над телевізором, інші титани з Кремнієвої Долини вже пожинають плоди своїх праць. Так, з 2008 року споживачі отримують доступ до потоковим ТВ-сервісів за допомогою мультимедійного плеєра Roku. У свою чергу Google і Amazon намагаються працювати у цій сфері зі своїми продуктами - Chromecast і Fire TV відповідно. В принципі, ця ніша сповнена пропозицій на будь-який смак, причому користувачі можуть вибрати собі плеєр з маси пристроїв з ціною до $99. Це підтверджує Джоель Эспельен, старший радник дослідницького агентства The Diffusion Group. Він вивчає майбутнє телебачення.


Готова ли Apple к покорению ТВ-индустрии?

У цій області конкуренція стає все більш жорсткою. Таким чином, Apple доведеться використовувати всі свої можливості, щоб досягти успіху.
Джоель Эспельен, старший радник The Diffusion Group

Навіть якщо Apple не зможе протистояти провайдерів платного телебачення, компанії варто модернізувати свій вже існуючий продукт. Наприклад, оновити модуль Wi-Fi або запропонувати доступ до сторонніх додатків. На думку Эспельена, виділити компанію з Купертіно серед конкурентів міг би і оригінальний контент. Посилаючись на плани Netflix за публікації для своїх споживачів сиквела фільму «тигр, що крадеться, дракон», Эспельен стверджує, що Apple варто запустити подібні пропозиції і в iTunes.

Приставка Apple TV ніколи не реалізує всього свого потенціалу, якщо в iTunes не з'являться дійсно цікаві пропозиції.
Джоель Эспельен, старший радник The Diffusion Group

Деякі аналітики розглядають Apple TV як гаджет, дуже важливий для Apple стратегічно. Багато сімей все ще не можуть обходитися без телевізора. Він завжди на одному і тому ж місці, завжди включений, завжди підключений до широкосмугової мережі. Це перетворює його в ідеальний центр для управління «розумним будинком». Але враховуючи той факт, що компанія продала лише близько 20 млн своїх телеприставок, їй ще доведеться попрацювати у цій сфері. [Contra Costa Times]

Спочатку Apple TV ще потрібно домогтися популярності в якості телевізійної приставки.
Джоель Эспельен, старший радник The Diffusion Group

|