Menu

До 2016 року понад 400 млн домогосподарств куплять Smart TV

К 2016 году более 400 млн домохозяйств купят Smart TV

Протягом декількох найближчих років багато компанії спробують взяти контроль над телевізійними послугами розваги. Ця «битва за місце у вітальні» стала предметом цілої серії нових досліджень компанії DFC Intelligence, повідомляє IBEweb.com.

“У той час як персональні комп'ютери, планшети і смартфони зазвичай пропонують інтернет доступ, телевізор, як найважливіше пристрій розваги в будинку, до цих пір не був підключений до інтернету, - сказав Майкл Гудман, провідний аналітик дослідження. - Однак, ряд пристроїв - з відео консоллю, медіаплеєри, Blu-ray плеєри - дозволяють підключити телевізор до інтернету. Крім того, все більше «розумних» телевізорів можуть підключатися до інтернету самі по собі”.

DFC Intelligence прогнозує, що кількість пристроїв, які приєднують телевізори до інтернету, перевищить півтора мільярда в усьому світі до 2016 року, тобто збільшиться вп'ятеро порівняно з сьогоднішніми показниками. Тільки в Північній Америці до 2016 році 81 млн домогосподарств будуть мати приєднаний до глобальної мережі телевізор, на початок 2012 року показник досягне 24 млн.

Які компанії будуть контролювати апаратні засоби та операційні системи, які забезпечать інтерактивні сервіси по телебаченню?

“В мобільному просторі ми бачимо, що Apple і Google домінують в доставці сервісів, - сказав Майкл Гудман. - Конкуренція на телевізійному ринку досить обширна ... Sony і Microsoft також потенційно володіють хорошими позиціями, пропонуючи вбудовані ігрові з відео консоллю і розвинені платформи доставки контенту.”

|