Menu

Настання ери «розумних» (Smart TV) телевізорів

Наступление эры «умных» (Smart TV) телевизоров

У зв'язку з тим, що сучасні технології стрімко прискорюють свій розвиток, і споживача перестає влаштовувати старий формат мовлення, ринок телебачення ризикує зіткнутися з кризою. Сьогодні ця тема була піднята під час дискусії «: синергія цифрового телебачення та інтернету», яка проходила в експоцентрі в рамках 24-й Міжнародної виставки Зв'язок-Экспокомм.

У числі учасників дискусії були представники LG Electronics, Білайн, CTI, Стрім-ТБ, Акадо та інші. Модератором була Ганна Марія Треньова, керівник Дирекції з нових медіа компанії «СТС-Медіа».

Учасники говорили про можливе розширення мовлення телеканалів і вихід на новий рівень. Телевізори з можливістю підключення до інтернету і Smart TV набирають все більшої популярності, і їх продажі ростуть з року в рік. Це цілком логічно, адже користувачеві вони надають нові можливості, і з кожною наступною моделлю функціонал розширюється і вдосконалюється. Це робить даний сегмент ринку дуже перспективним і цікавим. Але тут і криється проблема, з якою зіткнулися як телекомпанії і компанії, що виробляють телевізори, так і інтернет-провайдерів.

Почати можна з виробників телевізорів, кожен з них розробляє свою платформу для Smart TV, здавалося б, це нормально в умовах конкуренції, але таким чином під удар потрапляють телеканали, які для переходу на таке мовлення змушені замість того, щоб займатися розробкою контенту, вкладатися в розвиток технологій, щоб мати можливість грати на телевізорах з різною платформою. Великі провайдери, у свою чергу, намагаються створити конкуренцію телемовлення, пропонуючи все нові та нові пакети каналів, цікаві тарифи і вдосконалюючи інтерфейс. Однак не слід перебільшувати, рано чи пізно основні питання вирішаться, і компанії для подальшого процвітання свого будуть все більше і більше співпрацювати, а це означає, що незабаром можна чекати нові цікаві рішення.

У бесіді взяли участь не тільки заявлені представники, але і слухачі. Були поставлені такі питання, як чи готові виробники прийти до загальної платформі, наприклад, такий як Google TV, на що представник LG Electronics відповів лише те, що на даний момент такого чекати не варто, хоча в США був випущений такий телевізор, але це було зроблено поки швидше з метою експерименту. Із залу ж пролунало питання про актуальність подібних телевізорів, адже вже є комп'ютери та ПК, за допомогою яких і в інтернет можна вийти і подивитися, практично, все, що завгодно. На що учасники висловили ідею про те, що відбувається злиття ТБ і комп'ютерних технологій, і немає сенсу робити між ними жорсткі розмежування.

 

|