Menu

Компанія BAE Systems публікує деталі проекту танка з гібридною руховою установкою

Компания BAE Systems публикует детали проекта танка с гибридной двигательной установкой


Представники компанії BAE Systems опублікували технічні подробиці і характеристики майбутньої гібридної бойової машини Ground Combat Vehicle (GCV). Розробка цієї бойової машини ведеться спільними зусиллями фахівців компаній BAE Systems, Northrop Grumman і декількох інших організацій. Розробка машини GCV ведеться в рамках конкурсу, проведеного американськими військовими, які планую отримати заміну бойовій машині Bradley Fighting Vehicle, яка знаходиться на озброєнні з 1981 року.

Машина GCV компаній BAE Systems і Northrop Grumman є одним з багатьох кандидатів, призначених повністю замінити бойову машину Bradley протягом семирічного терміну. Як і машина Bradley, машина GCV є броньованою машиною, здатної швидко доставити солдатів свого підрозділу в зону бойових дій і забезпечити їх вогневою підтримкою. Проект машини GCV був створений абсолютно з нуля і передбачає можливість послідовних модифікацій, які повинні забезпечити термін служби кожної машини в районі 40 років.

Компания BAE Systems публикует детали проекта танка с гибридной двигательной установкой


Машина GCV може перевозити трьох членів її екіпажу і дев'ять солдатів в її десантному відділенні. До складу обладнання машини входить обладнання бездротового цифрового зв'язку, що підтримує роботу в більшості існуючих стандартів бездротових мереж, обладнання для розвідки та спостереження, оснащений досить потужним штучним інтелектом. Однак, самої "родзинкою" проекту GCV є її гібридна рухова установка Hybrid Electric Drive (HED), розроблена компанією QinetiQ. Електрогенератор цієї установки виробляє 1199 кВт електричної енергії, а вся установка має менше складових частин, меншу вагу і об'єм, ніж інші силові установки, що мають подібні характеристики. Завдяки використанню електричного двигуна силова установка має високий обертаючий момент на низьких обертах, вона дозволяє плавно змінювати швидкість і працює дуже тихо, що дає бойовій машині незаперечна перевага при проведенні операцій в нічний час.

Застосування гібридної схеми силової установки дозволяє добитися економії палива приблизно на 20 відсотків. На холостому ходу силова установка QinetiQ споживає 17.5 літрів пального на годину, у той час як звичайна силова установка 70-тонної бойової машини споживає близько 37-40 літрів в годину. Цей параметр має дуже важливе значення з-за того, що бойові машини проводять дуже багато часу в нерухомому стані, в той час як їхні двигуни продовжують працювати на холостому ходу, приводячи в дію всі бортові електронні системи. Максимальна швидкість, яку може розвивати бойова машина GCV, складає 70 км/год, а час розгону з 0 до 30 км/год становить 7.8 секунди. Рухаючись на маршовій швидкості машина GCV споживає 322 літра палива на 100 кілометрів пройденого шляху.

Компания BAE Systems публикует детали проекта танка с гибридной двигательной установкой


Одним з головних недоліків проекту GCV компаній BAE Systems і Northrop Grumman є те, що вага машини GCV, що становить близько 70 тонн, що більш ніж в два рази перевищує вагу бойової машини Bradley, 27.5 тонни. Це збільшення ваги пояснюється необхідність присутності третього члена екіпажу та забезпечення повного захисту екіпажу і солдатам в десантному відділенні. І основна частина, яка отримала додаткову броню - це днище бойової машини, яка може успішно витримати вибух протитанкової міни і забезпечити збереження десанту.

Орієнтовна вартість однієї бойової машини GCV буде складати близько 13 мільйонів доларів за одиницю.

|