Експерти вважають, що нова реклама «Designed by Apple in California» провалилася
В ході WWDC 2013 були анонсовані не тільки нові продукти, але також був дан старт нової рекламної кампанії під назвою «Designed by Apple in California». На жаль, перші результати дуже симпатичного рекламного ролика виявилися значно гіршими, ніж очікувалося.
Як повідомила консалтингова фірма Ace Metrix Inc, реклама «Designed by Apple in California» показала найгірші результати серед всіх роликів Apple за минулий рік. Експерти вважають, що новій рекламі не вистачає того хвилювання, що користувачі відчувають, коли компанія представляє новий продукт.
Перший ролик рекламної кампанії під назвою «Our Signature», який був продемонстрований на ключовий презентації минулій WWDC, набрав лише 489 балів за оцінкою Ace Metrix. Це нижче, ніж середній результат у галузі, що становить 542 бали, і істотно нижче, ніж оцінювалися попередні рекламні кампанії Apple. В середньому їх показник перевищував 700 балів.
В цьому році до WWDC Apple воліла точкову рекламу, концентруючись на конкретних функціях пристроїв, зокрема iPhone. «Designed by Apple in California» у свою чергу сконцентрована не на самих продуктах Apple, а на філософії їх створення в надрах компанії. Очевидно, що подібний підхід, а також фокус на те, як люди використовують пристрої яблучної компанії, виявився невдалим. Можливо, нові рекламні ролики в рамках поточної кампанії зможуть виправити ситуацію. У будь-якому разі, хотілося б вірити, що маркетологам Apple видніше, якого ефекту вони хотіли добитися в новій рекламі. [ai]